Acum că tot merge țara atât de bine și toată lumea-i fericită, dragii noștri politicieni au avut timp să se ocupe și de lucrurile mai mărunte. După ce am fost urecheați de UE pe tema asta și după ce am fost numiți primitivi de țările dezvoltate, politicienii au decis că a venit momentul să rezolve problema stringentă a serviceurilor auto. Astfel, serviceurile auto vor fi obligate să se limiteze la trei mărci auto. Nu vei mai putea să te duci la Nea Nicu de la colțul blocului să-ți schimbe repejor și ieftin uleiul la Ford findcă Nea Nicu nu mai lucrează decât cu Dacia, Renault și Opel. Așa a decis statul, că Nea Nicu nu se pricepe să schimbe uleiul și la Ford, e prea complicat să știe să facă același lucru la patru mărci. Doar știm toți că la Ford se împinge altfel ligheanul sub mașină.

Da dragilor, statul crede că noi nu suntem în stare să decidem dacă reparația necesită un service specializat pentru acea marcă sau poate fi facută și la colțul străzii, așa că s-a hotărât să ne impună el. Ce va urma?

- serviceurile vor mări prețurile. Fiind limitate la doar o parte din piață vor avea mai puțini clienți și, logic, vor crește prețurile.
- vor crește prețurile la asigurări. Manopera mai scumpă la reparații va duce la mărirea prețurilor asigurărilor obligatorii.

Și ce ne facem cu orașele mai mici, unde cele câteva serviceuri se vor specializa pe cele mai vândute marci și toți ceilalți vor trebui să meargă în alte orașe de fiecare dată când li se aprinde un bec pe bord?

Vă rog nu vă opriți aici, aștept cu interes legi care să impună:

- vulcanizări limitate la trei mărci de cauciucuri. Nu toată lumea știe să peticească cum trebuie toate mărcile de cauciucuri, nu?
- spălătorii auto limitate la trei mărci fiecare. Doar știm cu toții că fiecare producător are sisteme de etanșare și tipuri de vopsea diferite față de ceilalți.
- magazine de piese limitate la trei mărci. E greu să ții minte cum arată suspensia și la a patra marcă.

Sursă necunoscută

 

Comentează

 

Adresa ta de email nu va fi publicată.